2013. november 17., vasárnap

Vasárnap este


Szia Adrienn
Tegnap végre elmentem fittizni. Úgy látszik, 3 hetente rám jön egy hullámvölgy és akkor, ahol lehet, lazítok. Viszont tegnap meg úgy hajtottam, mintha be akarnám hozni a lemaradásomat. A lépkedőn elértem a 160-as pulzust is, ami azért lepett meg, mert egy hónappal korábba ilyenkor a nyaki artériáim úgy lüktettek mintha szét akarnának durranni. Pedig most is úgy lihegtem, mint Jenna Jameson meló közben de kalapálást nem éreztem.
Itt láthatod az új grafikont, az új eredményekkel. Mellbe ugrottam 2 cm-t, csípő 3, derékba pedig 4 cm-t. A súlyra viszont mondhatjuk, hogy stagnál 133kg kb. egy kiloval kevesebb, mint volt.



A másik táblázatot most fabrikáltam. Mivel kezdett túl könnyűvé válni az edzés egy kicsit megpiszkáltam. (Alapvetően majdnem mindenhol emeltem egy picit, összességében valószínűleg ütős lesz)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...