2013. november 7., csütörtök

Kardió nap rapid randival.

Szia Adrienn

Mivel a héten a múlt hétvégén után publikált sikeres 7 kiló után lazult nálam a fegyelem kaja és edzés terén ezért ma egy kicsit meghajtottam a dolgot, (Jó, az igazsághoz hozzátartozik, hogy hozzá is szoktam a terheléshez ezért kellett emelni a terhelést.) Sikerrel is jártam mert az eddigi 8-13 fokos dőlésszögből lett 13-15 a 3,5 km/h sebességből 3,8-4. A kalóriaégetés is eddig 400 kalória volt fél óra alatt most 510. Hasonlóan emeltem az ellipszisen illetve a lépkedőn is.

(Utána mentem rapid randira életemben először. De ez annyira nem is tartozik ide ;) )

Mint látod fel kellett töltenem a hűtőt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...