2013. november 1., péntek

Szombat a brokkoli nap.

Szia Adri

Ma egy kicsit később konkrétan délben keltem. Éjszaka nem is nagyon lehetett aludni mert az egyik lakótársam buliból hazajövet teleokádta a wc-t. Amikor lementem a közértbe szembesültem vele, hogy zárva van. Meglepett noha tudom, hogy tegnap ünnepnap volt azt hittem ma azért kinyitnak a boltok. Vagy ma van ünnep? Nem tudom. :)

Szóval brokkoli ügyben találtam egy videót:

A cukrot meg a vajat kihagyom belőle a többi tetszik. :) Fűszerezésben meg ez az oldal fog segíteni. Ma megkóstolom a pangáziuszt is, aminek a létéről csak egy hete van kb. tudomásom. Ez ügyben pedig ez az oldal volt segítségemre.

Az alsó képen pedig a pangáziuszt láthatod a mérlegen. A két szám a hal súlyát mutatja mélyhűtött illetve felengedett állapotban.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...