2015. augusztus 30., vasárnap

A bió kaja

Szia Móna

Mint említettem volt Mónika hiteles személyiség számomra és szerencsémre van kedve, ideje és türelme, ahhoz,hogy megtanítson főzni. Azt mondja van is érzékem hozzá csak eddig nem foglalkozott velem sajna senki érdemben így mindig felsültem az ilyen irányú próbálkozásokkal. Fontos még tudni azt is, hogy azon kevesek közé tartozik, aki nem csak papol a bió irányzatról hanem gyakorlati elképzelése is van róla. Az alábbiakban mutatok Neked pár apróságot, amit azóta én is magamévá tettem. (Tulajdonképpen jó pár esetben mindegy is volt, hogy bió vagy nem mert árban sem volt lényeges különbség.)

Az első és leglényegesebb a pár villamos megállóra lévő biobolt. Elég hangulatos kis hely nívós enteriőrrel és választékkal csak győzze az ember pénzzel. :)


Ezen a képen meg azok a termékek láthatóak, amiből már én is biot veszek. Balról jobbra haladva: Lencse, teljes kiőrlésű prézli, rizs, nádcukor, rózsaszín só a Himalájából, fűszerek (fahéj, oregánó, paprika) kókuszolaj és üvegfalú doboz mert állítólag a műanyag kémiai reakcióba lép a kajával. Mondjuk ezt én nem tudom de mivel nem volt dobozom mindegy milyet veszek.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...