2017. október 1., vasárnap

94 nap kalóriaszámlálás

Jelenlegi súly:  144,2 kg összesen  8.80 kg veszteség. A kalóriabázis szerint  12,21 kg-ot  3,4 kg-val többet kellett volna fogynom. A korábban már közzétett Excel tábla ki lett bővítve ennek a hónapnak az adataival napi bontásban.

Ugyanez a grafikonok nyelvén:


Szeptemberi adatok a vörös vonal 8x lett túllépve.




Korábban már írtam, hogy hó közepén mérlegre álltam és nem tetszett a fogyás üteme. Ezért terveztem egy reggeli szendvicset,amiben van minden földi jó vmint elkezdtem az olajat (helyesebben kókuszzsírt) is beleszámolni a napi penzumba. Ezen kívűl most már gyakori az, hogy előző este tervezem meg a következő napi kajálást így kiküszöbölve a spontanitást, ami minden plusz kalória melegágya. Noha a havi kalóriafogyasztásom napi átlagra visszaszámolva kevesebb mint az előírt, ebben a hónapban 2188kcal/ nap volt. De a pluszban bevitt kalóriák számát még mindig lehet lejjebb csökkenteni. (A kevesebb bevitelt nem élem meg olyan tragédiaként mint a többet.)



A következő diagramm az eddigi fogyást mutatja havonta lebontva. A betervezett és ideálisnak mondható 3,6 kg/hónap még nem érkezett el annak ellenére, hogy ebben a hónapban a lépésszámom több mint duplája volt a múlt havinak. Igazából örülök,hogy folyamatosan lefelé csökkenő tendenciát mutat csak jó lenne már elérni mondjuk a húsz kiló mínuszt. Sajnos nem megy gyorsabban. Vagy be kellene vonni a sportot is vagy türelemmel lenni? Remélem majd az idő meghozza a választ.




Mindenkép üdvözlendő azonban, hogy az előző mérés óta több bejegyzés született ebben a témakörben, hovatovább aktív lett a csipkerózsika álmot élő blog.  2011 végéig átolvastam Alan blogját, akivel személyesen is konzultáltam és sok hasznos tanácsot tettem magamévá illetve állapítottam meg, hogy sok gondolatra magam is eljutok hiszen ugyanaz a cél sok hasonló megoldást szül. Legutolsó bejegyzése is megszívlelendő. 



Mivel a régi lépésszámlálom kétszer lenullázta magát így az első hét hiányzik (ez az első ábra)  így a másodikon két nap, ami átfedésben van az első adattal ez levonásra került. Emiatt beruháztam egy lépésszámlálóra ennek előnye, hogy a telefonom kijelzőjén mutatja egy vízszintes vonalon hány lépést tettem már meg aznap.

Szeptember hónapban megtett lépések száma: 295 304 lépés napi átlag: 9 843/nap



És az új lépésszámláló:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...