2017. szeptember 9., szombat

Mogyoró

Update: Tervem, hogy ez a nagy doboz mogyi majd 10 alkalomra elég lesz, elég naív volt. Sajnos két nap alatt befaltam az egészet. Jól esett ugyan de igen kalóriadús hétvégét köszönhettem neki. Gyakorlatilag mindegy mit eszek utána tuti minden érték toronymagas lesz.

Nemrég írtam arról, hogy a mogyoróban gyakorlatilag minden ásványi anyag sok. A kalóriabázissal ez is nagyon jól kisakkozható,hogy a napi bevitel mellett mekkora mennyiséget lehet enni (az egyébként 500gr kiszerelésben kapható) mogyoróból. Megcéloztam a 100 grammot de kiderült,hogy az csak hiú vágyálom mert a fehérje mennyiségem ugyan meglett vele de a zsírt túlléptem. Így visszavettem 50 grammra tehát ez a nagy doboz 10 alkalomra lesz elég.

Ennyi 50 gr mogyoró:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...