2013. december 9., hétfő

Advent második vasárnapja

Szia Adrienn

A sárgával jelölt rész nem lett nyilvános.


Egyébként most kimaradt nekem két nap. Egyébként az ilyen kihagyások után mindig újult erővel vetem magam  agépekre. A futópad most először ment végig 3,7-tel, a fekve nyomást kipróbáltam 2*7,5 kg-mal 2*5 helyett valamint  a sarokban lévő mellre dolgozó masinán is emeltem 60 kilóra. A többi egyelőre maradt. Reménykedem, hogy a december legrosszabb esetben stagnálással úszom meg: Rendkívül gyakori a potya kalória.

A ma esti bejegyzésem egy részét kirakom a facera mert talán méltán tarthat számot a köz érdeklődésére.
Szóval elindultam a fittizőbe szokás szerint. Éppen bambulok ki a fejemből, amikor azon kapom magam, hogy a velem szemben háttal álló alakján legeltetem a szemem már hosszú másodpercek óta. Mivel az öltözőben voltam ezt hirtelen nem tartottam egészséges dolognak. Ráadásul a mai emós világban nem mindig lehet egyértelműen eldönteni, hogy melyik nemhez tartozik az illető. Pár éve történt még Pesten, hogy a Mekiben egy számomra meghatározhatatlan nemű élőlény szolgált ki. A hangja sem segített, hiszen lehetett az rekedtes női vagy kappanhangú kamaszhang is. Gondoltam lelesem, a névtábláját hátha az segít, de nem segített. Gabinak hívták.
Szóval visszakanyarodva a férfi öltözőbe inkább megvártam, amíg a másikat profilból látom, és amikor már egyértelművé vált a dolog megszólítottam:

- Bocsánat egyikünk rossz helyen öltözik.
- Micsoda??? Ez nem a női öltöző???
- Nem. Megcserélték. (Ekkorra már kitágult szemekkel nézett rám én meg azon bánkódtam, hogy miért vagyok ennyire becsületes. Ha fél perccel később szólok, akkor sincs semmi.)
- Scheiße! Hogyhogy?
- Átépítik az egész termet. De kint ki van írva.

Megköszönte és elment.

Tanúlság: Fiúk lányok ha a Meidlinger Hauptstraßera mentek fittizni figyeljétek melyik öltözöbe ill zuhanyzóba mentek különben lesz ám sikoltozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...