2013. október 30., szerda

Előre a zöldségekkel kikövezett úton. :-D

Hello Adri

Tegnap fitnesz nap volt. Annyiban tért el a szokásostól, hogy úgy izzadtam mint Magdaléna a templomban. Tehát ne átlag verejtékezést kell elképzelned hanem, hogy úgy ömlött rólam a víz, hogy alig, hogy megtöröltem a homlokomba pár másodperc múlva folyt bele a szemembe.

Ez volt a tegnapi kaja. Shrimps-szel. Legalább 50%-os súlyvesztése van melegítés során.


Ma zeller nap volt. Már a zeller pucolása közben is elkezdtem izzadni, pedig a gáztűzhely még be sem volt gyújtva.



Azt mondtad, hogy zölséget annyit ehetek, amennyi belém fér. Amint látod komolyan vettem. Fentebb pedig a zsír új konyhamérleget látod.

A közérzetem kitűnő. Tulajdonképpen, amikor elmegyek vásárolni és elkezdek főzni illetve természetes kajákat enni mindig az-az érzésem, hogy visszatérek valamihez, ami jó és halványan emlékszek is rá, csak már eltűnt az évek ködében. A mesterséges kaja sem rossz persze. Ízre. És  gyorsan hozzájut az ember. Ennyiben ki is merültek az előnyei. :)

Este "alles" nap jön.

Most értem haza a fittizdéből. Még az izzadságszagom is zeller :-/. Az-az érzésem, hogy valamivel több időt kell beiktatnom kaja meg edzés között mert nem volt vmi felemelő tele gyomorral mozogni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rizseshús

 Hozzávalók kb 4 adagra 150gr rízs fél kiló csirkemell fej vörrös hagyma fűszerek: só, bors, paprika, kakukkfű, majoranna olaj Hagyma olajon...